dam-dash ǀ دام داش عمران

مطالب عمرانی و معماری

صفحه اصلی
صفحه اصلی
امتحانات فني
نقشه ها
کتاب و جزوه
دانستنيها
dam-dash ǀ دام داش عمران
<<دام داش>> سایت تخصصی در زمینه عمران بوده درسا و جزوه های آموزشی های کاربردی و مهم را میتوانید از این سایت دریافت کنید.
.با نظراتتون به ما امید و دلگرمی بدید تا انگیزه کافی رو داشته باشیم.
اگه هم مطلبی داشتین که احساس میکنید میتواند به ما کمک کند حتما اطلاع دهید.
مدیر مدیره!!
نظر دوستان
تبليغات
تبـــــادل لینــــک مطالـب ارســـالی شما
.:توجه:.بعد از دریافت فایل ها به رمز آن ها نیز دقت کنید
پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ

دانلود نسخه کامل نرم افزار SAP2000 Advanced v 16 به همراه کرک

امروز در بخش آموزشگاه مهندسی عمران دام داش نگارش شانزدهم نرم افزار بسیار کاربردی سپ2000 رابرای بارگیری آماده کرده ایم. نرم افزار مهندسی SAP که هم سو با روشهای تحلیل وضعیت فنی ساختمان است، طی 30 سال گذشته برای پروژه های مهندسان عمران معرفی شده است. این برنامه که نسخه شانزدهم آن عرضه شده از بسیاری از ویژگیهای نسخه های قبلی پشتیبانی می کند. در واقع SAP2000 برنامه ایست فوق العاده پیشرفته، قابل درک همراه با رابط کاربری چندبعدی و فراگیر که با بهره گیری از موتور تحلیلی بی نظیر و ابزارهای طراحی منحصر به فرد قدرتمند شده است. این نرم افزار در زمینه ی حمل و نقل، صنعت، پروژه های عمومی، ساخت ورزشگاه ها و سایر تأسیسات پاسخگوی نیاز مهندسان است، همچنین آنها در ساخت پروژه های خود از مزایای این برنامه بهره مند می شوند.

برای دانلود و جزئیات بیشتر ادامه مطلب را مشاهده کنید...

عناصر سه بعدی آن مبتنی بر محیط مدلسازی شده گرافیکی در طیف گسترده ایی از آنالیزهای مهندسی است و گزینه های مختلف طراحی پروژه بطورکامل در یک رابط کاربری قدرتمند ارائه شده است. امروزه SAP2000 بعنوان جامع ترین، کارآمدترین برنامه عملی ساختارمند جهت دسترسی به اهداف کلی مهندسان معرفی شده است.
مهندسین عمران می توانند با کمک رابط کاربری آن در کمترین زمان ممکن مدلهای ساختارمندی خلق کنند و بدون نیاز به یادگیری درازمدت به شیوه ایی ملموس به ایجاد و ساخت پروژه های خود بپردازند. حال با معرفی این برنامه، مهندسان می توانند از قدرت و امکانات آن جهت انجام تحلیل ها و طراحی پروژه استفاده کنند. مدلسازی های پیچیده با کمک تمپلت های پرقدرتی که در رابط کاربری آن گنجانده شد، ارائه می گردد و کاربران می تواند آنها را با یکدیگر تلفیق کنند.

تکنیک های پیشرفته تحلیلی یا Advanced Analytical Techniques قابلیت اجرای برنامه های Step-by Step Large Deformation Analysis، Multiple P-Delta، Eigen and Ritz Analyses، Cable Analysis، Tension or Compression only Analysis، Buckling Analysis، Blast Analysis، Fast Nonlinear Analysis for Dampers، Base Isolators and Support Plasticity، Energy Methods for Drift Control و Segmental Construction Analysis را فراهم می نماید.

مهندسان پل سازی می توانند از برنامه SAP2000 Bridge Templates جهت ساخت مدل پل ها، Automated Bridge Live Load Analysis and Design، Bridge Base Isolation، Bridge Construction Sequences Analysis، Large Deformation Cable Supported Bridge Analysis و Pushover Analysis بهره مند شوند.

به طور کلی برنامه SAP2000، نرم افزایست برای همه مهندسان و برای هر پروژه ایی. این برنامه قابلیت آنرا دارد که قالب بتنی ایستا کوچک و ساده 2D را تحلیل کند، همچنین قالبهای بزرگ و پیچیده 3D را به شکل تحلیل های پویا و غیرخطی ارائه می دهد. درواقع نرم افزار SAP2000 پاسخگوی کلیه ی تحلیل ها و آنالیزهای ساختارمند است و ویژگیهای موردنیاز طراحی برای مهندسان را فراهم می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SAP2000 Ultimate:
- تحلیل استاتیکی و دینامیکی
- تحلیل خطی و غیر خطی شامل تحلیل لرزه ای
- تحلیل بار متحرک کامیون و برای پلها
- تحلیل P-
- المانهای سازه ای SHELL و FRAME شامل تیر ستون ، خرپا و رفتار غشایی و پوسته ای
- المانهای غیر خطی فنر و اتصال ( LINK and SPRING )
- سیستمهای مختصات چند گانه
- انواع مختلف CONSTRAINT
- انواع مختلف بارگذاری ها
- ظرفیت بالا
- و … 


دانلود پارت اول با لینک مستقیم


دانلود پارت دوم با لینک مستقیم

رمز فایل:www.bargiri.com


نظرات سازنده شما (۰)

فعلا نظری ثبت نشده!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی